23 grudnia 2013

DUMB 002

Dziś przychodzę na szybko z kolejną (drugą, yeah! ;) stroną DUMB. Projekt idzie swoją drogą, czasami mi się podoba, czasami nie, ale do przodu!

Today I come with the next part (second page, yeah;) of DUMB. The project goes ahead, sometimes I like it, sometimes I don’t, but who cares!


Korzystając z okazji że tutaj jesteście chciałabym złożyć Wam najcieplejsze świąteczne życzenia :) Miejcie się dobrze w ten świąteczny czas, a w Nowym Roku życzę wam cudownych pomysłów i mnóstwa weny twórczej! :) Załączam piosenkę, które słuchałam już od listopada :P Wszystkiego dobrego!

Taking the opportunity that You are here I would like to wish You the warmest Christmas wishes :) Have a lot of fun in this Christmas Time and in New Year I wish You lots of wonderful ideas and creative inspiration! :) I attached my favorite Christmas song for this year ;) All the best for You!



Kisses & hugs & take care! Ewa

5 komentarzy:

  1. fantastyczny :D świetne zestawienie dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. do przodu, do przodu. dla mnie świetny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne kolory i dodatki! Tylko za cholercie nie wiem co to jest ten DUMB?!? Jestem chyba w tyle z nowosciami bo mi to wyglada jak PL ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yovi, to mój prywatny projekt :) “Days until next birthday” – DUMB w skrócie :) Dzięki wielkie! :)

      Usuń