5 września 2014

some Life Pages and a card

Hello, quick blog post. 4 Life Pages from amazing September kits from Gossamer Blue ♥ Please go to the link below (hidden in picture)


First page was at Gossamer Blue blog under link: http://www.gossamerblue.com/life-pages-spread-by-ewa/ please stop by and read my first post there :) Yaaay! OK, LP nr #008, #009, #010 and, latest #011.




Supplies: September Add-On Kit #3 , September Life Pages Main Add-On, September 2014 Life Pages Kit, September 2014 Main Kit

I love supplies from GB's September kits, they are amazing! Work with them is fun and great adventure :) Thank you Lori once again!

And, with Scrap-Map, i have new Card map for you at scrap-map.blogspot.com, play with us! :)

Supplies: Studio Calico stamps / Studio Tekturek paper / Shimelle papers / We R M K Enamel Shapes / 13arts white splatter / silver twine :)

Thank you, hey! :) Ewa

14 komentarzy:

  1. Uwielbiam to, ze dzieje sie tu tak duzo i pieknie ze zupelnie nie rozumiem historii. To takie niebagatelne i tajemnicze! Rewelacja. Jestes miszczem! I zdecydowanie jest to wyjatkowe na caly swiat ;) niedopodrobienia! Love love

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnie mi uświadomiłaś oczywistą oczywistość - bo wy nie wiecie o co kaman :D no tak, to taki prywatny dziennik raczej jest :) Dzięęęęęki :*

      Usuń
  2. I bylas w adszpach i nie odwiedzilas po drodze oty!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo byłam na chwilkę i nie sama, noooo. Szykuj się, niedługo będziesz miała mnie dość :D

      Usuń
  3. PL robisz rewelacyjne strony, aż samej mi sie chce ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Az nie umiem ubrać w słowa tego, co chciałabym powiedzieć. Uwielbiam Twoje strony PL całym serduchem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. aaaaaaaaaaaaaa! dokładnie, ja też kocham Twój PL - osobisty dziennik :D ale kocham w nim przede wszystkim to, że zestawiłaś teraz cztery strony, a każda jest inna, niepowtarzalna i na każdą nie można się napatrzeć, bo chce się więcej i więcej wydobyć ! jesteś niesamowita! i kocham Twoje kolory ! wow!

    OdpowiedzUsuń
  6. PL jak zwykle magiczny a kolory z karteczki i zresztą ją całą uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Łoooo, ależ się u Ciebie dzieje! Śliczne są te strony :D Ja też się mega śliniłam do tych kitów od Gossamer Blue, ale nic już dla mnie nie zostało :< Tym bardziej podobają mi się zresztą Twoje strony :D

    OdpowiedzUsuń
  8. jej, Twoje strony są nie do podrobienia :D masz chyba najbardziej charakterystyczne PL ze wszystkich mi znanych :D uwielbiam je :D
    PS. a jakbyś się chciała kiedyś pozbyć tych stempli z pierwszego zdjęcia po prawej to ja je chcę, hahahaha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te, wpadnij do mnie do Torunia, to będziesz mogła sie ich naużywać :))

      Usuń
    2. hahah, jak kiedyś będę to na pewno zajrzę :D chętnie bym od razu zobaczyła jak jakieś PL robisz :D

      Usuń
  9. wow!!! PL rewelacja, a karteczka - cudeńko :)))))))) uwielbiam Twoje kolory :)

    OdpowiedzUsuń