25 czerwca 2013

package of memories

Więc wróciłam do żywych ;) Ostatnio wiele rzeczy się u mnie zmieniło – zacznijmy od tego, że zaczęłam pełnowymiarową pracę w norweskim przedszkolu, a co się z tym wiąże absolutnie nie mam czasu na skrapowanie, ale uparcie z tym walczę ;)

So I went back to the living;) Recently, many things have changed for me - let's start by saying that I started fulltime work in the Norwegian kindergarten, and I have absolutely no time to scrap, but I ‘am fighting with it ;) 

Po pierwsze mam dziś dla Was mojego skrapa zrobionego na wyzwanie hasłowe na SIN – hasło bagaż :) Pierwsze skojarzenia to podróż i bagaż wspomnień (jak się dobrze przypatrzycie na zdjęciu widać Łebę i Jezioro Łebskie :)

First of all I have for you today my LO captured the passphrase challenge for SIN - password for today is luggage :) The first associations were: travel and package of memories ;)
  

SC supplies (digi, kolekcja Atlantic, itd), October Afternoon Tidbits Travel Girl, Chic Tags tags, itd..

SC supplies (digi, Atlantic Collection, etc), October Afternoon Tidbits Travel Girl Chic Tags tags, etc..

Po drugie chciałam się pochwalić, że SC zauważyło mojego scrapa z poprzedniego wpisu i uczyniło go skrapem tygodnia na ich blogu :) Link >> tutaj << Dziękuję bardzo!

Secondly, I wanted to boast that SC noticed my scrap from the previous entry and made ​​him LO of the week on their blog :) Link >> here << Thank you very much!
  
To tyle na dziś, ściskam ciepło :)

That's it for today, warm hugs :)

3 komentarze:

  1. Podwójne gratulejszyn! :D zrób zajęcia plastyczne z dzieciakami i czas na skrapowanie będzie, bo szkoda z takim talentem nie mieć czasu! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. GRATULUJĘ x2!!!!!! i kolejna fantastyczna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczne LO :) fajnie połączyłaś wszystkie wzory :) i gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń